You went back to what you knew


Modebloggaren här hej, haloo. Hittade ett par super bra jeans som satt som smäck och bekostade mej bara 20€. Kvaliteten är sen en annan sak men tror att de kan faktist vara ganska långlivade. Men i dag var det skola igen, hela "du ska till skolan i moron det är söndag" var alltså ingen mardröm. Nåmen började 8 i dag men hela resten av veckan har jag sovmorgon. Lite smått ironiskt är det ju att den enda dagen man börjar 8 är just en måndag. Tänk er hur friheten skulle växa om det skulle vara tisdagen istället. Men I guess not. Ska nog inte klaga dethär är min svåraste period och har bara 5 ämnen. Älska sista året. Anyways så tror jag att jag ska ta och fortsätta min måndag kväll med lite läxor, ciao!

This entry was posted on 22 August 2011 . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 . You can leave a response .

Leave a Reply

-