and I just sat there for ages again contemplating what to do with myself



Hurra! För jag har glasögon och en urusel selfie kamera. Jag som alltid sagt att jag aldrig kommer att få glasögon. Well.. Det gick ju inte helt som planerat men är ändå nöjd eftersom nu ser jag äntligen igen lite längre bort och som tur var min syn inte helt katastrof dålig. Ändå identitetskrisar fortfarande ganska hårt fast jag redan haft brillsen i snart en månad.
Nu ska jag fortsätta på denna urusla tisdag som inte hämtat något bra med sej. Vad är det med tisdagar som gör att de alltid på ett eller annat sätt blir ganska dåliga? Kanske att det är tentvecka?

// I have glasses!?! And a pretty crappy quality on my selfiecamera. I always said that my eyesight is so good that I'm never going to have to wear glasses. Turns out I'm wrong. But oh well they're kind of cool eventhough I still have quite a bad case of an identity crisis after already having them for a month. What's up with Tuesday's and their suckyness? Seriously yet again one more sucky Tuesday. Hello exams..

This entry was posted on 10 March 2015 . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 . You can leave a response .

Leave a Reply

-