twentytwo - tjugotvå


Förra veckan fyllde jag 22! Ärligt talat känner jag mej inte alls som tjugotvå, närmare som nitton kanske? Men vem skulle actually känna sig som sin ålder? Självaste dagen spenderades med tyska föreläsning, juridik tent, surprise lasertag (jag blev inte sist, wohoo!) och middag hemma hos mej med de bästaste - Åbo edition. Väldigt lyckad dag fastän det spöregnade och det var gråare än någonsing.

På måndag körde jag Parisienne looken, utan ränder och med favorit i repris - toalett selfie på Hanken. Igår satt jag hemma hos mamma och letade upp bra Stockholm tips samtidigt som jag dämpade hungern med knäckebröd och brieost. Casual Wednesday bara. Och idag åker vi över med båten till Stockholm, tre dagar strövande omkring i gamla stan, fika och såklart fotografiska. Men nu tillbaka till packandet..


// Last week I turned 22! I for sure don't feel like 22 at all, more like 19... But who does feel like their actual age? On my birthday my friends surprised me with lasertag and dinner at my place. It was a really good day! On Monday this week I went all in for the Parisienne look - without the stripes. And of course I had to take a classic toilet selfie at school.. 
Today we're taking the ferry over to Stockholm. Three days just roaming around the streets of Stockholm, cafés, shopping and of course Fotografiska. So excited, yesterday I sat in my mum's kitchen surfing for the best tips, eventhough I've been to Stockholm many times it's always nice to explore new things. Now back to packing!

This entry was posted on 02 April 2015 . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 . You can leave a response .

Leave a Reply

-