allt jag ville säga var

Över fem år har jag bloggat här men nu har det blivit dags att säga hejdå. Inte ett enkelt hejdå. Vill ju bevara och fortsätta det som jag redan länge jobbat på men samtidigt känns det som om jag står alldeles still. Fast vem vet, kanske jag kommer tillbaka nån dag. Roligt är det i alla fall att se tillbaka och kunna se hur min stil har utvecklats. Speciellt med fotandet men också med skrivandet - en ganska radikal förändring har skett sen de guldvärda inlägg á la sjuttonåriga jag.. Anyway tack för denhär tiden!

Hädanefter hittar ni mig här




// A bit sad but full of excitement I now say goodbye to five years of blogging at the same address and say hello to a new blog. Follow me at ettkommafyra.ratata.fi

This entry was posted on 06 June 2015 . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 . You can leave a response .

Leave a Reply

-